ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244190

Анотація

У статті розкрито особливості формування естетичних смаків молодших школярів на уроках мистецтва. Встановлено, що образотворча діяльність відіграє вагому роль при формуванні естетичних смаків дітей молодшого шкільного віку. Обґрунтовано, що для розвитку уяви, фантазії, творчої активності учнів, опанування певних знань та вмінь, здатності мислити, фантазувати, доцільно використовувати нетрадиційні техніки малювання, які демонструють незвичне, оригінальне поєднання матеріалів та інструментів.

Ключові слова: естетичне виховання; естетичні смаки; урок мистецтва; молодші школярі; образотворча діяльність; педагогічні умови; засоби мистецтва; нетрадиційні техніки малювання.

Біографія автора

Ольга Шестобуз, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Шестобуз, О. (2021). ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 44–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244190

Номер

Розділ

Статті