ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244190Анотація
У статті розкрито особливості формування естетичних смаків молодших школярів на уроках мистецтва. Встановлено, що образотворча діяльність відіграє вагому роль при формуванні естетичних смаків дітей молодшого шкільного віку. Обґрунтовано, що для розвитку уяви, фантазії, творчої активності учнів, опанування певних знань та вмінь, здатності мислити, фантазувати, доцільно використовувати нетрадиційні техніки малювання, які демонструють незвичне, оригінальне поєднання матеріалів та інструментів.
Ключові слова: естетичне виховання; естетичні смаки; урок мистецтва; молодші школярі; образотворча діяльність; педагогічні умови; засоби мистецтва; нетрадиційні техніки малювання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-11-26
Як цитувати
Шестобуз, О. (2021). ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ СМАКІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 44–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244190
Номер
Розділ
Статті