МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244192Анотація
У статті досліджено проблему формування художньо-творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. У цьому контексті автор характеризує її основні структурні компоненти, а саме: мета; принципи; мотиваційний, змістовний, діяльнісний компоненти; висвітлює педагогічні умови, а також методи, прийоми, форми та засоби, необхідні для формування художньо-творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки.
Ключові слова: художньо-творча активність; художньо-творча діяльність; художньо-педагогічна діяльність; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво; фахова підготовка; модель; заклад вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-11-26
Як цитувати
Бінь, Я. (2021). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 51–56. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244192
Номер
Розділ
Статті