ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОМАНДНОЇ РОБОТИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Годованюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7087-7102

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244199

Анотація

У статті висвітлено актуальність та особливості формування навичок командної роботи у майбутніх учителів математики, зокрема у процесі методичної підготовки. Наведено переваги роботи в команді та зазначено умови, наявність яких забезпечує злагодженість та ефективність командної роботи. Серед важливих навичок роботи в команді виділено такі: слухання, спілкування, вибудовування відносин, досягнення домовленостей, вирішення конфліктів, контроль над емоціями, ухвалення рішень, розв’язання проблеми, введення презентацій, організації та планування діяльності. Вказано, що однією з ефективних технологій формування навичок командної роботи майбутніх учителів математики є тренінг.

Ключові слова: професійна компетентність; професійна діяльність; майбутні вчителі математики; команда; командна робота; навички командної роботи; методична підготовка; тренінг.

Біографія автора

Тетяна Годованюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри вищої математики та методики навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Годованюк, Т. (2021). ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОМАНДНОЇ РОБОТИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 72–78. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244199

Номер

Розділ

Статті