ЛІНГВІСТИЧНІ АФОРИЗМИ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244201Анотація
У статті проаналізовано сутність поняття «лінгвістична компетентність», виокремлено її складові компоненти. Враховуючи те, що лінгвістична компетентність є інтегрованою за своєю суттю, у її межах виокремлено такі субкомпетентності: фонетичну, орфоепічну, графічну, орфографічну, лексико-фразеологічну, лексикографічну, граматичну, пунктуаційну та стилістичну. Визначено зміст кожної субкомпетентності як мовної підсистеми. Запропоновані у статті лінгвістичні афоризми в образній формі репрезентують ті поняття та явища, які вивчають при формуванні кожної з означених субкомпетентностей.
Ключові слова: лінгвістична компетентність; субкомпетентність; лінгвістичні афоризми; індивідуально-авторські висловлювання; мовознавчі терміни і поняття; образні асоціації; фахова підготовка; мовна особистість; студенти-філологи.