ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Сергій Галушко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1900-7053

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244205

Анотація

У статті розкрито сутність дистанційного навчання, теоретично обґрунтовано ефективність його застосування під час вивчення хімічних дисциплін. Запропоновано дистанційний навчальний курс «Аналітична хімія», що містить методично-організаційний, інформаційно-навчальний, дослідницький, довідковий, контрольно-діагностичний та творчий модулі навчання. Проведений аналіз впровадження курсу показав, що дистанційна форма навчання економить час; навчання відбувається за власним темпом і графіком, можна поєднувати навчання з роботою; є можливість обміну інформацією між здобувачами освіти та викладачами.

Ключові слова: дистанційне навчання; аналітична хімія; технологія навчання; модуль навчання; дистанційна освіта; методика; COVID-19; синхронний та асинхронний режими навчання.

Біографія автора

Сергій Галушко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат хімічних наук, доцент, доцент кафедри хімії, екології та методики їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Галушко, С. (2021). ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 85–94. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244205

Номер

Розділ

Статті