ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244205Анотація
У статті розкрито сутність дистанційного навчання, теоретично обґрунтовано ефективність його застосування під час вивчення хімічних дисциплін. Запропоновано дистанційний навчальний курс «Аналітична хімія», що містить методично-організаційний, інформаційно-навчальний, дослідницький, довідковий, контрольно-діагностичний та творчий модулі навчання. Проведений аналіз впровадження курсу показав, що дистанційна форма навчання економить час; навчання відбувається за власним темпом і графіком, можна поєднувати навчання з роботою; є можливість обміну інформацією між здобувачами освіти та викладачами.
Ключові слова: дистанційне навчання; аналітична хімія; технологія навчання; модуль навчання; дистанційна освіта; методика; COVID-19; синхронний та асинхронний режими навчання.