ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244212

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано соціальний портрет учителя Нової української школи та виокремлено професійно важливі якості сучасного педагога. Авторами встановлено інтегративне визначення поняття «професійно важливі якості», обґрунтовано тлумачення категорії «професійно важливі якості особистості вчителя початкової школи». З метою виокремлення домінантних професійно важливих якостей сучасного вчителя початкової школи були використані емпіричні методи дослідження: довільні бесіди, авторські анкети за методикою С. Шевченко та статистична обробка отриманих результатів.

Ключові слова: сучасний учитель початкової школи; молодші школярі; професійно важливі якості; професійно важливі якості особистості вчителя початкової школи; комунікативність; толерантність; оперативність; креативність.

Біографії авторів

Маріанна Горват, Мукачівський державний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти.

Марія Кузьма-Качур, Мукачівський державний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти.

Надія Брижак, Мукачівський державний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Номер

Розділ

Статті