ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНОГО ПЕДАГОГА ДО САМОПРОЄКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗВО

Автор(и)

  • Віра Курок Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1474-3879
  • Анатолій Грітченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7814-2565

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244214

Анотація

У статті висвітлено теоретико-практичні аспекти формування готовності майбутнього педагога до самопроєктування інформаційної компетентності засобами освітнього середовища. Розкрито сутність поняття «інформаційна компетентність» з позицій різних наук та методологічних підходів. Автором представлено технологію формування досліджуваної якості фахівця як сукупності організаційних і психолого-педагогічних дій і засобів, спрямованих на організаційно-управлінське, інформаційно-дидактичне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення зазначеного процесу.

Ключові слова: інформаційна компетентність (ІК); інформаційна компетентність педагога; функції ІК; майбутній педагог; освітнє середовище ЗВО; методологічні підходи; самопроєктування; технологія формування готовності; заклад вищої освіти (ЗВО).

Біографії авторів

Віра Курок, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка.

Доктор педагогічних наук, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, завідувач кафедри технологічної і професійної освіти.

Анатолій Грітченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Номер

Розділ

Статті