ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНОГО ПЕДАГОГА ДО САМОПРОЄКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244214Анотація
У статті висвітлено теоретико-практичні аспекти формування готовності майбутнього педагога до самопроєктування інформаційної компетентності засобами освітнього середовища. Розкрито сутність поняття «інформаційна компетентність» з позицій різних наук та методологічних підходів. Автором представлено технологію формування досліджуваної якості фахівця як сукупності організаційних і психолого-педагогічних дій і засобів, спрямованих на організаційно-управлінське, інформаційно-дидактичне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення зазначеного процесу.
Ключові слова: інформаційна компетентність (ІК); інформаційна компетентність педагога; функції ІК; майбутній педагог; освітнє середовище ЗВО; методологічні підходи; самопроєктування; технологія формування готовності; заклад вищої освіти (ЗВО).