ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244217Анотація
У статті представлено результати дослідження ефективності впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності. На основі аналізу стану проблеми розглянуті зміст, мета, завдання, критерії оцінювання, рівень підготовленості студентів в умовах дистанційної освіти. Проаналізовано отримані результати за визначеними функціями, принципами, формами, методами реалізації педагогічного контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти, набутих у процесі дистанційного навчання на прикладі курсу «Основи педагогічної майстерності» у закладах вищої освіти.
Ключові слова: викладач; здобувач; заклад педагогічної освіти; дистанційне навчання; основи педагогічної майстерності; дистанційний курс; форми, методи дистанційного навчання; система Moodle.