ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Вікторія Макарчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1383-121X
  • Алла Добридень Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0786-0161

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244217

Анотація

У статті представлено результати дослідження ефективності впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності. На основі аналізу стану проблеми розглянуті зміст, мета, завдання, критерії оцінювання, рівень підготовленості студентів в умовах дистанційної освіти. Проаналізовано отримані результати за визначеними функціями, принципами, формами, методами реалізації педагогічного контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти, набутих у процесі дистанційного навчання на прикладі курсу «Основи педагогічної майстерності» у закладах вищої освіти.

Ключові слова: викладач; здобувач; заклад педагогічної освіти; дистанційне навчання; основи педагогічної майстерності; дистанційний курс; форми, методи дистанційного навчання; система Moodle.

Біографії авторів

Вікторія Макарчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

Алла Добридень, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Макарчук, В., & Добридень, А. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 113–122. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244217

Номер

Розділ

Статті