УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ПРОСТІР ДЛЯ КРЕАТИВНОГО ВЧИТЕЛЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244219Анотація
У статті здійснено огляд нетрадиційних форм організації освітнього процесу, зокрема інтернет-ресурсів та мережевих сервісів, які прийнятні для використання у підготовці сучасного креативного вчителя англійської мови. Сьогодні тотальна інформатизація суспільства призводить до широкої популяризації не лише соціальних мереж, а й вседоступних інтернет-серверів. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання. Для того щоб виховати креативного та успішного вчителя, викладачу самому також варто креативність зробити частиною власного життя, рутини, а не випадковим, нечастим явищем.
Ключові слова: підготовка вчителя англійської мови; нетрадиційні форми організації освітнього процесу; інтернет-ресурси; мережеві сервіси; креативний учитель; педагогічний заклад вищої освіти; навчання англійської мов; інформаційно-комунікаційні технології.