УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ПРОСТІР ДЛЯ КРЕАТИВНОГО ВЧИТЕЛЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Євгенія Процько Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8806-4919

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244219

Анотація

У статті здійснено огляд нетрадиційних форм організації освітнього процесу, зокрема інтернет-ресурсів та мережевих сервісів, які прийнятні для використання у підготовці сучасного креативного вчителя англійської мови. Сьогодні тотальна інформатизація суспільства призводить до широкої популяризації не лише соціальних мереж, а й вседоступних інтернет-серверів. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання. Для того щоб виховати креативного та успішного вчителя, викладачу самому також варто креативність зробити частиною власного життя, рутини, а не випадковим, нечастим явищем.

Ключові слова: підготовка вчителя англійської мови; нетрадиційні форми організації освітнього процесу; інтернет-ресурси; мережеві сервіси; креативний учитель; педагогічний заклад вищої освіти; навчання англійської мов; інформаційно-комунікаційні технології.

Біографія автора

Євгенія Процько, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

У статті здійснено огляд нетрадиційних форм організації освітнього процесу, зокрема інтернет-ресурсів та мережевих сервісів, які прийнятні для використання у підготовці сучасного креативного вчителя англійської мови. Сьогодні тотальна інформатизація суспільства призводить до широкої популяризації не лише соціальних мереж, а й вседоступних інтернет-серверів. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання. Для того щоб виховати креативного та успішного вчителя, викладачу самому також варто креативність зробити частиною власного життя, рутини, а не випадковим, нечастим явищем.

Ключові слова: підготовка вчителя англійської мови; нетрадиційні форми організації освітнього процесу; інтернет-ресурси; мережеві сервіси; креативний учитель; педагогічний заклад вищої освіти; навчання англійської мов; інформаційно-комунікаційні технології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Процько, Є. (2021). УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ПРОСТІР ДЛЯ КРЕАТИВНОГО ВЧИТЕЛЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 123–132. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244219

Номер

Розділ

Статті