ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМИ PRO 100

Автор(и)

  • Юрій Сокотов Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Україна https://orcid.org/0000-0002-8654-5882
  • Тарас Сорока Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Україна https://orcid.org/0000-0003-3819-7630
  • Галина Гаврищак Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Україна https://orcid.org/0000-0003-0480-5239
  • Андрій Уруський Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Україна https://orcid.org/0000-0001-9937-1810

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244221

Анотація

У статті розкрито можливості комп’ютерної програми PRO 100 та її використання під час проєктування меблевих наборів на прикладі кухонної тумби, а також розроблений чіткий алгоритм послідовних дій щодо створення об’єкта.
Особлива увага була звернена на конструкторський етап проєктування об’єкта, де були виокремлені конструкція та складові тумби з повною характеристикою матеріалу, розмірів та кольору, що суттєво впливає на кінцевий результат. Також можливості програми дозволяють використовувати декілька варіантів створення деталей або елементів, зміни розмірів, матеріалу, структури, що і було викладено у статті з відповідними рисунками.

Ключові слова: комп’ютерне проєктування; програма PRO 100; меблеві вироби; елемент; деталь; САПР; проєктно-конструкторська діяльність; фахівець; 3D-візуалізація; перспектива.

Біографії авторів

Юрій Сокотов, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, викладач кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

Тарас Сорока, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

Галина Гаврищак, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

Андрій Уруський, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, викладач кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Сокотов, Ю., Сорока, Т., Гаврищак, Г., & Уруський, А. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМИ PRO 100. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 133–144. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244221

Номер

Розділ

Статті