ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМИ PRO 100
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244221Анотація
У статті розкрито можливості комп’ютерної програми PRO 100 та її використання під час проєктування меблевих наборів на прикладі кухонної тумби, а також розроблений чіткий алгоритм послідовних дій щодо створення об’єкта.
Особлива увага була звернена на конструкторський етап проєктування об’єкта, де були виокремлені конструкція та складові тумби з повною характеристикою матеріалу, розмірів та кольору, що суттєво впливає на кінцевий результат. Також можливості програми дозволяють використовувати декілька варіантів створення деталей або елементів, зміни розмірів, матеріалу, структури, що і було викладено у статті з відповідними рисунками.
Ключові слова: комп’ютерне проєктування; програма PRO 100; меблеві вироби; елемент; деталь; САПР; проєктно-конструкторська діяльність; фахівець; 3D-візуалізація; перспектива.