МОДЕЛЬНА ПРОГРАМА «ТЕХНОЛОГІЇ. 5‒6 КЛАСИ» ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244224Анотація
Метою статті є обґрунтування процесу створення модельної програми як провідного засобу для конструювання навчального середовища Нової української школи. У статті здійснено стислий огляд питань, пов’язаних зі створенням навчального середовища, та розкрито можливості для його моделювання на основі нового Державного стандарту базової середньої освіти. Розкрито та схарактеризовано структуру модельної програми та освітні завдання відповідного предмета «Технології» для 5‒6 класів середньої школи. Розглянуто основні чинники, які впливають на створення навчального або освітнього середовища у закладі освіти. Стаття містить рекомендації для створення модельної програми з технологій.
Ключові слова: освітнє/навчальне середовище; учні; Державний стандарт базової середньої освіти; модельна навчальна програма; технології; технологічна освітня галузь; наскрізні вміння; компетентність; ключові компетентності.