МОДЕЛЬНА ПРОГРАМА «ТЕХНОЛОГІЇ. 5‒6 КЛАСИ» ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Андрій Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9404-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244224

Анотація

Метою статті є обґрунтування процесу створення модельної програми як провідного засобу для конструювання навчального середовища Нової української школи. У статті здійснено стислий огляд питань, пов’язаних зі створенням навчального середовища, та розкрито можливості для його моделювання на основі нового Державного стандарту базової середньої освіти. Розкрито та схарактеризовано структуру модельної програми та освітні завдання відповідного предмета «Технології» для 5‒6 класів середньої школи. Розглянуто основні чинники, які впливають на створення навчального або освітнього середовища у закладі освіти. Стаття містить рекомендації для створення модельної програми з технологій.

Ключові слова: освітнє/навчальне середовище; учні; Державний стандарт базової середньої освіти; модельна навчальна програма; технології; технологічна освітня галузь; наскрізні вміння; компетентність; ключові компетентності.

Біографія автора

Андрій Терещук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент завідувач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Терещук, А. (2021). МОДЕЛЬНА ПРОГРАМА «ТЕХНОЛОГІЇ. 5‒6 КЛАСИ» ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 145–151. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244224

Номер

Розділ

Статті