ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305076

Ключові слова:

педагогічні умови; викладачі музичного мистецтва; інструментально-виконавська діяльність; виконавська підготовка; навчальна взаємодія; модернізація; музичний твір; здобувачі вищої освіти.

Анотація

У нашому дослідженні розглянуто педагогічні умови ефективного формування інструментальної та виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва. Відповідні педагогічні умови розглядаються як сукупність специфічних засобів та спеціальних обставин, котрі сприяють ефективному формуванню інструментально-виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва. Якісне формування інструментально-виконавської підготовки викладачів музичного мистецтва можливе завдяки комплексному використанню запропонованих у статті педагогічних умов.

Біографії авторів

Олег Палаженко, Рівненський державний гуманітарний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри духових та ударних інструментів Інституту мистецтв.

Тарас Пастушок, Рівненський державний гуманітарний університет.

Доктор філософії, старший викладач кафедри духових та ударних інструментів Інституту мистецтв.

Геннадій Фіськов, Рівненський державний гуманітарний університет.

Заслужений діяч мистецтв України, доцент, доцент кафедри народних інструментів Інституту мистецтв.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Палаженко, О., Пастушок, Т., & Фіськов, Г. (2024). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 6–15. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305076

Номер

Розділ

Статті