ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Лілія Нікітченко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0002-4647-9454

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305080

Ключові слова:

підготовка вчителів біології; дослідницька діяльність; заклади вищої освіти; здобувачі освіти; зарубіжний досвід; вітчизняний досвід; навчання біології.

Анотація

У статті розкрито питання, що стосуються дослідницької діяльності здобувачів освіти у закладах вищої освіти, проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх учителів біології. Уточнено поняття дослідницька діяльність. Встановлено, що необхідною складовою підготовки майбутніх учителів біології є дослідницька діяльність, сутність якої полягає у здатності до дослідницького пошуку, дослідницького навчання здобувачів освіти через упровадження в освітній процес більш сучасних методів, прийомів, засобів і форм навчання; наукового аналізу й узагальнення свого практичного досвіду; дослідницької діяльності для подальшого вдосконалення освітнього процесу закладів загальної середньої освіти у ролі вчителя біології; активного пошуку й самовдосконалення в професійній діяльності. Уточнено, що дослідницькі вміння здобувачів освіти формуються під час аудиторних занять та практичної підготовки.

Біографія автора

Лілія Нікітченко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри біології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Нікітченко, Л. (2024). ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 16–24. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305080

Номер

Розділ

Статті