ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПОТРЕБИ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОРОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305083Ключові слова:
професійна освіта професійний саморозвиток; майбутні вчителі фізичної культури; здатність до саморозвитку; навчання протягом життя; мотивація; кейс-навчання; планування саморозвитку.Анотація
У статті обґрунтовано можливості формування в майбутніх учителів фізичної культури потреби в професійному саморозвитку. На підставі систематизації та узагальнення теоретичних надбань встановлено, що в сучасній вищій педагогічній освіті актуальними є завдання та проблеми щодо підготовки конкурентоспроможного педагога, орієнтованого на безперервний професійний саморозвиток. Проаналізовано шляхи формування в майбутніх учителів фізичної культури потреби в професійному саморозвитку, зокрема, обґрунтовано використання інтерактивних методів навчання та проєктної діяльності в освітньому процесі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Чистякова, М., Юрчишин, Ю., Боднар, А., & Скавронський, О. (2024). ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПОТРЕБИ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОРОЗВИТКУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 25–33. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305083
Номер
Розділ
Статті