КРЕАТИВНІСТЬ – ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305088

Ключові слова:

професійна підготовка; педагогічний дизайн; особистісний ресурс; креативність; креативне середовище; креативна особистість; формування креативності; педагогічні умови.

Анотація

У статті розглянуто ресурсні можливості креативності як особистісного ресурсу педагогічного дизайну, її впливу на продуктивність підготовки педагогів, конкретизовані її сутність і структура. Обґрунтовано, що в основі професійної підготовки має перебувати модель розвитку креативності, що об’єднує креативне середовище й креативну особистість. Встановлено, що розвиток креативності відбувається у креативному середовищі, якому характерне уважне ставлення до незвичних питань та ідей, демонстрація інноваційних думок, створення оригінальних цінностей; надання самостійності й свободи вибору.

Біографії авторів

Ірина Красюк, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва.

Ірина Удріс, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат мистецтвознавства, професор кафедри образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Красюк, І., & Удріс, І. (2024). КРЕАТИВНІСТЬ – ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 42–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305088

Номер

Розділ

Статті