КРЕАТИВНІСТЬ – ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305088Ключові слова:
професійна підготовка; педагогічний дизайн; особистісний ресурс; креативність; креативне середовище; креативна особистість; формування креативності; педагогічні умови.Анотація
У статті розглянуто ресурсні можливості креативності як особистісного ресурсу педагогічного дизайну, її впливу на продуктивність підготовки педагогів, конкретизовані її сутність і структура. Обґрунтовано, що в основі професійної підготовки має перебувати модель розвитку креативності, що об’єднує креативне середовище й креативну особистість. Встановлено, що розвиток креативності відбувається у креативному середовищі, якому характерне уважне ставлення до незвичних питань та ідей, демонстрація інноваційних думок, створення оригінальних цінностей; надання самостійності й свободи вибору.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Красюк, І., & Удріс, І. (2024). КРЕАТИВНІСТЬ – ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ПЕДАГОГІЧНОГО ДИЗАЙНУ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 42–50. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305088
Номер
Розділ
Статті