ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕНІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305094

Ключові слова:

проєктна діяльність; наставник-фасилітатор; стимулятор рефлексії; педагогічні умови; функціональна модель; мотивація до навчання; рівень навчальних досягнень; методи математичної статистики.

Анотація

У статті досліджується ефективність впровадження розробленої методики організації проєктної діяльності учнів при вивченні біології у 7 класі, яка включає чотири ключові компоненти: І. Мотиваційно-цільовий компонент. ІІ. Змістовний компонент. ІІІ. Процесуальний компонент. ІV. Результативний компонент. Враховуючи сучасні тенденції в освіті та зміну ролі учителя в освітньому процесі обґрунтовуються педагогічні умови успішності впровадження методики та функціональна модель впровадження розробленої методики. Функціональна модель організації проєктної діяльності при вивченні біології у 7 класі заснована на науковому підході до організації освітнього процесу. Головною метою є ефективна організація проєктної діяльності на засадах Державного стандарту, яка впливає на підняття рівня мотивації до освітньої діяльності, що є рушійною силою підняття рівня навчальних досягнень з біології.

Біографія автора

Сергій Скрипник, Хмельницький національний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри екології та біологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Скрипник, С. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕНІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 57–66. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305094

Номер

Розділ

Статті