ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕНІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305094Ключові слова:
проєктна діяльність; наставник-фасилітатор; стимулятор рефлексії; педагогічні умови; функціональна модель; мотивація до навчання; рівень навчальних досягнень; методи математичної статистики.Анотація
У статті досліджується ефективність впровадження розробленої методики організації проєктної діяльності учнів при вивченні біології у 7 класі, яка включає чотири ключові компоненти: І. Мотиваційно-цільовий компонент. ІІ. Змістовний компонент. ІІІ. Процесуальний компонент. ІV. Результативний компонент. Враховуючи сучасні тенденції в освіті та зміну ролі учителя в освітньому процесі обґрунтовуються педагогічні умови успішності впровадження методики та функціональна модель впровадження розробленої методики. Функціональна модель організації проєктної діяльності при вивченні біології у 7 класі заснована на науковому підході до організації освітнього процесу. Головною метою є ефективна організація проєктної діяльності на засадах Державного стандарту, яка впливає на підняття рівня мотивації до освітньої діяльності, що є рушійною силою підняття рівня навчальних досягнень з біології.