ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ WEB-РОЗРОБОК
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305096Ключові слова:
професійна освіта; Web-застосунок; освітній процес; інтерактивне навчання; інформаційно-комунікаційні технології; діяльнісний підхід; компетентнісний підхід; професійна підготовка.Анотація
У зв’язку з модернізацією системи освіти в Україні зростають вимоги суспільства до рівня підготовки випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які можуть креативно вирішувати завдання, що виникають у процесі фахової діяльності. Продовжується активне впровадження засобів ІКТ в освітньому процесі коледжів, особливо щодо завдань створення Web-сайтів, пов’язаних між собою в єдину глобальну мережу. Аналіз стану досліджуваної проблеми в педагогічній-теорії та на практиці навчання показав, що питання навчально-методичного забезпечення підготовки студентів закладів вищої освіти при навчанні Web-дизайну недостатньо повно розроблені.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Ткачук, С., Мельник, О., & Коробань, О. (2024). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ WEB-РОЗРОБОК. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 67–73. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305096
Номер
Розділ
Статті