ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ: ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПРИКЛАДІ LMS SKILLZRUN
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305100Ключові слова:
дистанційне навчання; традиційні методи онлайн-навчання; системи управління навчанням (LMS); персоналізація навчання; мікронавчання; соціальне навчання; аналітика навчання; ефективність навчання; інноваційні підходи.Анотація
В сучасному освітньому середовищі дистанційне навчання стало невід’ємною частиною освітнього процесу. Проте традиційні методи онлайн-навчання часто не відповідають потребам сучасних здобувачів освіти, що призводить до втрати мотивації та зацікавленості. Системи управління навчанням (LMS) пропонують інноваційні рішення для подолання цих викликів. Стаття досліджує можливості LMS, такі як персоналізація, гнучкість, соціальне навчання, ефективність та доступність, роблячи їх потужними інструментами для покращення результатів навчання. Встановлено, що для остаточної оцінки ефективності LMS SkillzRun необхідні більш масштабні дослідження по залученню більшої кількості учасників. Незважаючи на це, нами встановленно, що результати дослідження дають підстави для оптимістичного прогнозу щодо майбутнього використання LMS SkillzRun. Доведено, що це потужний інструмент, який може трансформувати дистанційне навчання та зробити його більш ефективним, захоплюючим та доступним для всіх.