АНГЛОМОВНА ОСВІТА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Оксана Хомишак Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка., Україна https://orcid.org/0000-0003-3909-7439

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305101

Ключові слова:

глобалізація; англійська мова; англомовна освіта; міжкультурна компетентність; Lingua Franca; англомовне освітнє середовище; міжкультурна комунікація; міжкультурна взаємодія.

Анотація

Глобалізація ХХІ століття підвищує міжкультурну взаємодію та вимагає імплементаціі ефективних інструментів комунікації для подолання культурних бар’єрів та взаєморозуміння. Англійська мова як Lingua Franca є ключовою у міжнародному спілкуванні та співпраці. Міжкультурна компетентність визначається як здатність ефективно взаємодіяти з людьми з різного культурного середовища. На основі аналізу джерел і спостереження запропоновано створення середовища для навчання англійської мови задля виховання громадян світу, оснащених мовними та міжкультурними навичками для успішного існування у глобалізованому світі, спілкування, культурного занурення та розвитку критичного мислення.

Біографія автора

Оксана Хомишак, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Хомишак, О. (2024). АНГЛОМОВНА ОСВІТА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 91–97. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305101

Номер

Розділ

Статті