МЕДІАОСВІТА ТА ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104Ключові слова:
медіаосвіта; медіакомпетентність; інноваційні освітні технології; медіапедагогіка; медіадидактика; порівняльна педагогіка; педагог; менеджер освіти.Анотація
У статті конкретизовано соціально-особистісні, технологічні, просторово-часові та соціально-економічні детермінанти, що зумовлюють формування медіакомпетентності педагогів і менеджерів освіти в умовах інформаційного суспільства. Уточнено сутність і зміст медіакомпетентності як структурного компонента професійної компетентності педагогів та менеджерів освіти. Теоретично обґрунтовано необхідність уведення освітнього компонента «Медіапедагогіка» у професійну підготовку майбутніх педагогів та менеджерів освіти в умовах цифрової трансформації освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Кірдан, О., Кірдан, О., & Литвиненко, В. (2024). МЕДІАОСВІТА ТА ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 116–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104
Номер
Розділ
Статті