МЕДІАОСВІТА ТА ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722
  • Олександр Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2667-6589
  • Віктор Литвиненко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2519-5783

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104

Ключові слова:

медіаосвіта; медіакомпетентність; інноваційні освітні технології; медіапедагогіка; медіадидактика; порівняльна педагогіка; педагог; менеджер освіти.

Анотація

У статті конкретизовано соціально-особистісні, технологічні, просторово-часові та соціально-економічні детермінанти, що зумовлюють формування медіакомпетентності педагогів і менеджерів освіти в умовах інформаційного суспільства. Уточнено сутність і зміст медіакомпетентності як структурного компонента професійної компетентності педагогів та менеджерів освіти. Теоретично обґрунтовано необхідність уведення освітнього компонента «Медіапедагогіка» у професійну підготовку майбутніх педагогів та менеджерів освіти в умовах цифрової трансформації освіти.

Біографії авторів

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Олександр Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри економіки та соціально-поведінкових наук.

Віктор Литвиненко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Старший викладач кафедри теорії та практики іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Кірдан, О., Кірдан, О., & Литвиненко, В. (2024). МЕДІАОСВІТА ТА ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 116–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104

Номер

Розділ

Статті