ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305106Ключові слова:
майбутні вчителі; науково-дослідницька діяльність; науково-дослідницька культура; позааудиторна робота; індивідуальне навчально-дослідницькі завдання; науковий гурток; наукове товариство студентів, аспірантів і молодих учених; кваліфікаційні роботи.Анотація
Стаття присвячена визначенню сутності науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів та її ролі у формуванні науково-дослідницької культури. Установлено, що науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів є самостійною роботою студентів, яка здійснюється у межах освітнього процесу, поза межами безпосередньої освітньої програми, що доповнює і розширює її та позааудиторний час, сприяючи формуванню в них науково-дослідницької культури. Науково-дослідницька діяльність передбачає виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, участь студентів у роботі наукових гуртків і наукових товариствах студентів, аспірантів і молодих учених, підготовку і захист кваліфікаційних (магістерських) робіт тощо.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Ягоднікова, В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 126–131. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305106
Номер
Розділ
Статті