ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Вікторія Ягоднікова Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»., Україна https://orcid.org/0000-0001-5050-2189

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305106

Ключові слова:

майбутні вчителі; науково-дослідницька діяльність; науково-дослідницька культура; позааудиторна робота; індивідуальне навчально-дослідницькі завдання; науковий гурток; наукове товариство студентів, аспірантів і молодих учених; кваліфікаційні роботи.

Анотація

Стаття присвячена визначенню сутності науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів та її ролі у формуванні науково-дослідницької культури. Установлено, що науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів є самостійною роботою студентів, яка здійснюється у межах освітнього процесу, поза межами безпосередньої освітньої програми, що доповнює і розширює її та позааудиторний час, сприяючи формуванню в них науково-дослідницької культури. Науково-дослідницька діяльність передбачає виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, участь студентів у роботі наукових гуртків і наукових товариствах студентів, аспірантів і молодих учених, підготовку і захист кваліфікаційних (магістерських) робіт тощо.

Біографія автора

Вікторія Ягоднікова, Комунальний заклад вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Ягоднікова, В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 126–131. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305106

Номер

Розділ

Статті