ІНТЕГРАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Михайло Амонс Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0006-0129-7303

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333776

Ключові слова:

інтегративно-діяльнісний підхід, інтеграція, підготовка, педагогічна діяльність, педагогічний вплив, педагогічна техніка, майбутні учителі, національно-патріотичне виховання, учнівська молодь.

Анотація

У статті розкрито сутність інтегративно-діяльнісного підходу у підготовці майбутніх учителів до національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Розкрито в інтегративно-діяльнісному підході значення поєднання теоретичної та практичної підготовки майбутнього вчителя. Виділено види інтеграції: горизонтальну та вертикальну. Розкрито використання алгоритмів у процесі реалізації інтегративно-діяльнісного підходу у підготовці майбутніх учителів до національно-патріотичного виховання учнів. Виділено вимоги до інтегративно-діяльнісного підходу. Розкрито, що інтегративно-діяльнісний підхід у процесі організації та здійснення підготовки здобувачів до національно-патріотичного виховання учнів є системою, що складається із взаємозалежних елементів (методологічної, теоретичної, методичної, технологічної, морально-психологічної підготовки), що зумовлено інтеграцією у педагогічній діяльності цих видів діяльності.

Біографія автора

Михайло Амонс, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Амонс, М. (2025). ІНТЕГРАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 14–22. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333776

Номер

Розділ

Статті