Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Проблеми підготовки сучасного вчителя
Про журнал
Подання
Архіви
Про нас
Редакційний штат
Контактна інформація
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 1(31) (2025)
№ 1(31) (2025)
Опубліковано:
2025-05-28
Статті
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Антон Амонс
6-13
PDF
ІНТЕГРАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Михайло Амонс
14-22
PDF
БАГАТОКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Олександр Брицький
23-30
PDF
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ГЕНДЕРНО ТОЛЕРАНТНОЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ольга Зубко
31-37
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Роман Вітрук
38-47
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Олексій Караманов, Ольга Ромашко
48-56
PDF
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Вадим Кібаленко
57-68
PDF
АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ
Дмитро Красний
69-74
PDF
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Микола Кудінов, Віталій Ачкан, Вікторія Шитко
75-85
PDF
ПОТЕНЦІАЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ІНСТРУКЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ДОСВІД США
Ігор Плютін
86-93
PDF
РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Олег Ялоза
94-103
PDF
РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН «ПЕДАГОГІКА» І «ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Олена Кірдан, Наталія Безлюдна
104-109
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Подати статтю
Подати статтю
Ключові слова