ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333801

Ключові слова:

академічна доброчесність, штучний інтелект, ChatGPT, етика, дистанційне навчання, здобувачі освіти, майбутні вчителі, математика, інновації, цифрова культура.

Анотація

У статті досліджено окремі аспекти використання штучного інтелекту та пошукових систем у навчанні й питання академічної доброчесності. Штучний інтелект (ШІ) забезпечує індивідуалізацію навчання й нові методичні можливості, але ускладнює перевірку авторства відповідей. Мета роботи  – дослідити академічну доброчесність майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки. Використано аналіз джерел, розробку запитань і порівняння відповідей здобувачів та ШІ. Підкреслено важливість формування цифрової грамотності майбутніх учителів і критичного ставлення до результатів роботи систем ШІ.

Біографії авторів

Микола Кудінов, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри фізики, математики та методики навчання

Віталій Ачкан, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Доктор педагогічних наук, професор кафедри математики та методики її навчання.

Вікторія Шитко, КЗ «Бердянський медичний фаховий коледж»

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Кудінов, М. ., Ачкан, В. ., & Шитко, В. . (2025). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 75–85. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333801

Номер

Розділ

Статті