ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333801Ключові слова:
академічна доброчесність, штучний інтелект, ChatGPT, етика, дистанційне навчання, здобувачі освіти, майбутні вчителі, математика, інновації, цифрова культура.Анотація
У статті досліджено окремі аспекти використання штучного інтелекту та пошукових систем у навчанні й питання академічної доброчесності. Штучний інтелект (ШІ) забезпечує індивідуалізацію навчання й нові методичні можливості, але ускладнює перевірку авторства відповідей. Мета роботи – дослідити академічну доброчесність майбутніх учителів математики в процесі професійної підготовки. Використано аналіз джерел, розробку запитань і порівняння відповідей здобувачів та ШІ. Підкреслено важливість формування цифрової грамотності майбутніх учителів і критичного ставлення до результатів роботи систем ШІ.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Кудінов, М. ., Ачкан, В. ., & Шитко, В. . (2025). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 75–85. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333801
Номер
Розділ
Статті