ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333782Ключові слова:
цифрова компетентність, майбутні педагоги, заклади фахової передвищої освіти, цифрова трансформація освіти, педагогічна освітаАнотація
У статті розглядаються теоретичні основи формування цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах фахової передвищої освіти. Актуальність дослідження зумовлена стрімкою цифровою трансформацією освіти та необхідністю підготовки педагогів, здатних ефективно використовувати цифрові технології в освітньому процесі. Проаналізовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено її структуру. Розглянуто основні підходи до формування цифрової компетентності, а також принципи, методи та технології, що сприяють її розвитку. Особливу увагу приділено формуванню цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах фахової передвищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Вітрук, Р. . (2025). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 38–47. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333782
Номер
Розділ
Статті