ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Роман Вітрук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0009-7153-0125

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333782

Ключові слова:

цифрова компетентність, майбутні педагоги, заклади фахової передвищої освіти, цифрова трансформація освіти, педагогічна освіта

Анотація

У статті розглядаються теоретичні основи формування цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах фахової передвищої освіти. Актуальність дослідження зумовлена стрімкою цифровою трансформацією освіти та необхідністю підготовки педагогів, здатних ефективно використовувати цифрові технології в освітньому процесі. Проаналізовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено її структуру. Розглянуто основні підходи до формування цифрової компетентності, а також принципи, методи та технології, що сприяють її розвитку. Особливу увагу приділено формуванню цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах фахової передвищої освіти.

Біографія автора

Роман Вітрук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Вітрук, Р. . (2025). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 38–47. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333782

Номер

Розділ

Статті