ПОТЕНЦІАЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ІНСТРУКЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ДОСВІД США

Автор(и)

  • Ігор Плютін Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0000-5742-6174

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333811

Ключові слова:

диференційовані інструкції, диференційоване навчання, персоналізоване навчання, індивідуальна освітня траєкторія, освітні технології, змішане навчання, адаптивне освітнє середовище, вища школа.

Анотація

У статті розглядається потенціал впровадження диференційованих інструкцій у вищій школі. Визначено сутність термінів «індивідуалізоване», «диференційоване» та «персоналізоване» навчання. Проаналізовано еволюцію методу диференційованих інструкцій в освітню технологію. Розглянуто результати емпіричних досліджень, що демонструють позитивний вплив на досягнення, мотивацію студентів та виклики впровадження диференційованих інструкцій. Окреслено можливості використання методу в умовах дистанційного навчання, визначено напрями подальших розвідок. Обґрунтовано важливість створення методичної бази для педагогів вищої школи в України.

Біографія автора

Ігор Плютін, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Плютін, І. . (2025). ПОТЕНЦІАЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ІНСТРУКЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ДОСВІД США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 86–93. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333811

Номер

Розділ

Статті