ПОТЕНЦІАЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ІНСТРУКЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ДОСВІД США
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333811Ключові слова:
диференційовані інструкції, диференційоване навчання, персоналізоване навчання, індивідуальна освітня траєкторія, освітні технології, змішане навчання, адаптивне освітнє середовище, вища школа.Анотація
У статті розглядається потенціал впровадження диференційованих інструкцій у вищій школі. Визначено сутність термінів «індивідуалізоване», «диференційоване» та «персоналізоване» навчання. Проаналізовано еволюцію методу диференційованих інструкцій в освітню технологію. Розглянуто результати емпіричних досліджень, що демонструють позитивний вплив на досягнення, мотивацію студентів та виклики впровадження диференційованих інструкцій. Окреслено можливості використання методу в умовах дистанційного навчання, визначено напрями подальших розвідок. Обґрунтовано важливість створення методичної бази для педагогів вищої школи в України.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Плютін, І. . (2025). ПОТЕНЦІАЛ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ІНСТРУКЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ДОСВІД США. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 86–93. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333811
Номер
Розділ
Статті