АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333800Ключові слова:
виховний процес, компетентність в освіті, професійний розвиток вчителя, соціальні навички, психолого-педагогічна компетентність, комунікативна компетентність, організаційна компетентність.Анотація
Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів формування ключових компетентностей майбутніх педагогів у сфері виховання. Мета дослідження полягає у вивченні теоретичних засад розвитку професійних компетентностей педагогів, необхідних для організації ефективного виховного процесу. У статті висвітлюються основні компоненти педагогічної компетентності, серед яких психолого-педагогічна, комунікативна, організаційна, методична, соціально-громадянська, правова, цифрова та рефлексивна компетентності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Красний, Д. . (2025). АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 69–74. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333800
Номер
Розділ
Статті