АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ

Автор(и)

  • Дмитро Красний Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0009-4680-0859

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333800

Ключові слова:

виховний процес, компетентність в освіті, професійний розвиток вчителя, соціальні навички, психолого-педагогічна компетентність, комунікативна компетентність, організаційна компетентність.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів формування ключових компетентностей майбутніх педагогів у сфері виховання. Мета дослідження полягає у вивченні теоретичних засад розвитку професійних компетентностей педагогів, необхідних для організації ефективного виховного процесу. У статті висвітлюються основні компоненти педагогічної компетентності, серед яких психолого-педагогічна, комунікативна, організаційна, методична, соціально-громадянська, правова, цифрова та рефлексивна компетентності.

Біографія автора

Дмитро Красний, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Красний, Д. . (2025). АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ У СФЕРІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 69–74. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333800

Номер

Розділ

Статті