БАГАТОКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олександр Брицький Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0005-6890-7068

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333777

Ключові слова:

вища освіта, професійна готовність, викладач, здобувач вищої освіти, педагогічна освіта, компоненти, фактори, саморозвиток.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню професійної готовності майбутніх викладачів як багатокомпонентної структури. Мета дослідження полягає у визначенні та аналізі багатокомпонентної структури професійної готовності майбутніх викладачів, виявленні основних компонентів та факторів, що впливають на її формування. У результаті аналізу наукової бази окресленої теми було визначено, що професійна готовність майбутніх викладачів є складною, багатокомпонентною структурою, яка включає наступні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісний, рефлексивний.

Біографія автора

Олександр Брицький, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Брицький, О. (2025). БАГАТОКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 23–30. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333777

Номер

Розділ

Статті