СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333786Ключові слова:
підприємницька компетентність, доповнена реальність, віртуальна реальність, імерсивні технології, цифрова освіта, освітній процес, інтерактивне навчання, цифрові інструменти, AR/VR у навчанні.Анотація
У статті досліджується сутність та особливості AR та VR як засобів удосконалення освітнього процесу, аналізуються основні переваги та виклики їх впровадження. Визначено ключові аспекти застосування AR/VR на різних рівнях освіти, окреслено можливості використання цих технологій для візуалізації складних концепцій, підвищення мотивації здобувачів освіти та створення безпечного середовища для експериментальної діяльності. Висвітлено питання інтеграції імерсивних технологій у навчальні програми, програми підготовки педагогічних кадрів та оцінювання ефективності їх використання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Кібаленко, В. (2025). СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 57–68. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333786
Номер
Розділ
Статті