СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Вадим Кібаленко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0007-2386-7634

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333786

Ключові слова:

підприємницька компетентність, доповнена реальність, віртуальна реальність, імерсивні технології, цифрова освіта, освітній процес, інтерактивне навчання, цифрові інструменти, AR/VR у навчанні.

Анотація

У статті досліджується сутність та особливості AR та VR як засобів удосконалення освітнього процесу, аналізуються основні переваги та виклики їх впровадження. Визначено ключові аспекти застосування AR/VR на різних рівнях освіти, окреслено можливості використання цих технологій для візуалізації складних концепцій, підвищення мотивації здобувачів освіти та створення безпечного середовища для експериментальної діяльності. Висвітлено питання інтеграції імерсивних технологій у навчальні програми, програми підготовки педагогічних кадрів та оцінювання ефективності їх використання.

Біографія автора

Вадим Кібаленко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Кібаленко, В. (2025). СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ ТА ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 57–68. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333786

Номер

Розділ

Статті