РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олег Ялоза Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0000-2519-6212

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333814

Ключові слова:

викладач, резильєнтність, змішане навчання, педагогічна підтримка, адаптація, інтерактивні методи, стресостійкість, коучинг, гейміфікація, рефлексія.

Анотація

У статті досліджується роль викладача у формуванні резильєнтності майбутніх педагогів у змішаному навчанні. Визначено ключові чинники стійкості до стресу, розглянуто вплив педагогічної підтримки на адаптивність та саморегуляцію здобувачів вищої освіти. Результати дослідження підтверджують, що регулярний зворотний зв’язок, безпечне освітнє середовище та інтерактивні методи підвищують мотивацію і професійну впевненість.

Біографія автора

Олег Ялоза, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Ялоза, О. (2025). РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 94–103. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333814

Номер

Розділ

Статті