РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333814Ключові слова:
викладач, резильєнтність, змішане навчання, педагогічна підтримка, адаптація, інтерактивні методи, стресостійкість, коучинг, гейміфікація, рефлексія.Анотація
У статті досліджується роль викладача у формуванні резильєнтності майбутніх педагогів у змішаному навчанні. Визначено ключові чинники стійкості до стресу, розглянуто вплив педагогічної підтримки на адаптивність та саморегуляцію здобувачів вищої освіти. Результати дослідження підтверджують, що регулярний зворотний зв’язок, безпечне освітнє середовище та інтерактивні методи підвищують мотивацію і професійну впевненість.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Ялоза, О. (2025). РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 94–103. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333814
Номер
Розділ
Статті