РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН «ПЕДАГОГІКА» І «ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Олена Кірдан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-7295-4722
  • Наталія Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1308-4448

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333819

Ключові слова:

професійна підготовка; вчитель початкових класів; педагогіка; якість освіти; освітні вимірювання; зміст освіти; початкова школа;інноваційні технології навчання; освітній процес.

Анотація

Актуалізовано педагогічний аспект підготовки вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти. Узагальнено досвід упровадження традиційних та інтерактивних методів та форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Початкова освіта» у рамках навчальної дисципліни «Педагогіка». Представлено досвід впровадження навчальної дисиципліни «Якість освіти та освітні вимірювання» в освітній процес підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Біографії авторів

Олена Кірдан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Кірдан, О., & Безлюдна, Н. (2025). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН «ПЕДАГОГІКА» І «ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 104–109. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333819

Номер

Розділ

Статті