РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН «ПЕДАГОГІКА» І «ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333819Ключові слова:
професійна підготовка; вчитель початкових класів; педагогіка; якість освіти; освітні вимірювання; зміст освіти; початкова школа;інноваційні технології навчання; освітній процес.Анотація
Актуалізовано педагогічний аспект підготовки вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти. Узагальнено досвід упровадження традиційних та інтерактивних методів та форм навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Початкова освіта» у рамках навчальної дисципліни «Педагогіка». Представлено досвід впровадження навчальної дисиципліни «Якість освіти та освітні вимірювання» в освітній процес підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-28
Як цитувати
Кірдан, О., & Безлюдна, Н. (2025). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН «ПЕДАГОГІКА» І «ЯКІСТЬ ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ВИМІРЮВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(31), 104–109. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(31).2025.333819
Номер
Розділ
Статті