DZIECI Z RODZIN NIEPELNYCH O SWOIM UCZESTNICTWIE Z SZKOLNEJ GRUPIE ROWIESNICZEJ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162542Ключові слова:
Сім'я, шкільний клас, учні-однолітки, соціалізація, неповна сім'я, школа, школярі, педагоги.Анотація
У статті розкрито участь дітей з неповних сімей в групі однолітків. Немає сумнівів в тому, що найосновнішим середовищем, в якому відбувається процес соціалізації, є сім’я. Однак ми повинні пам’ятати, що в людському житті існують інші місця соціалізації і побудова власної ідентичності. Безсумнівно, важливу роль в житті людини починає грати група однолітків, якою є теж шкільний клас. Стаття є спробою відповісти на питання про те, як в класі відчувають себе діти з неповних сімей і як саме вони беруть участь в житті класу і школи.Посилання
Dgbrowska T., Wojciechowska-Charlak B. Mi^dzy teorig a praktykg wychowania. Wyd. UMCS, Lublin, 2005.
Sztumski H., Wödz J. Z problematyki konfliktöw spolecznych i dezorganizacji spolecznej: na przykladzie badan empirycznych w Polsce poludniowej. Wyd. Ossolinskich, Wroclaw, 1994.
Olechnicki K., Zal^cki P. Slownik socjologiczny, Wyd. Graffitti. Torun, 1997.
Wolinska J. Agresywnosc mlodziezy. Problem indywidualny i spoleczny. Wyd. UMCS, Lublin, 2004.
Karolczak-Biemacka B. Wspölzawodnictwo, wspölpraca, wynik, Wyd. Instytut Wydawniczy Zwigzköw Zawodowych. Warszawa, 1981.
##submission.downloads##
Як цитувати
Rog, A. (2019). DZIECI Z RODZIN NIEPELNYCH O SWOIM UCZESTNICTWIE Z SZKOLNEJ GRUPIE ROWIESNICZEJ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (17), 259–269. https://doi.org/10.31499/2307-4914.17.2018.162542
Номер
Розділ
Статті