ПІДГОТОВКА ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ДО ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Григорій Джевага Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163188

Ключові слова:

Мультимедійні технології, лабораторна робота, опір матеріалів, експеримент, відеозйомка, обробка відео, відео-контент, дистанційне навчання.

Анотація

У статті окреслені проблеми виконання лабораторних і практичних робіт в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано зміст навчально-методичних матеріалів для виконання лабораторної роботи з курсу «Опір матеріалів» на тему: «Дослідження розтягу мало вуглецевої сталі. Визначення характеристик міцності та пластичності зразка». Визначено можливості оптимізації її завдань для виконання в умовах дистанційного навчання. Докладно описано рекомендації для проведення відеозйомок лабораторного експерименту руйнування дослідного зразка гідравлічною машиною ЗИМ.

Біографія автора

Григорій Джевага, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, психології і методики технологічної освіти технологічного факультету Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка

Посилання

Васюк О. Теоретико-методичні аспекти організації дистанційної освіти / О. Васюк // Вісник Книжкової палати України [текст]. – 2011. – № 2. – С. 30–32.

Джевага Г. В. Створення відео-лекції для дистанційного навчання / Г. В. Джевага // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка [текст]. Вип. 137. – Чернігів: ЧНПУ, 2016. – С. 19–23.

ЗубаньЮ. О. Вимоги до навчально-методичних матеріалів дистанційної форми навчання та критерії їх оцінювання. Навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / Юрій Зубань – Суми: Сумський державний університет, 2013 – 10 с. Режим доступу: http://elearning.sumdu.edu.ua/free_content/lectured:3e63cae07f4bc0f7115ca23f9e80305902007930/20150123123521/content-20150123123521.pdf

Корчевський Б. Б. Мультимедійні технології в навчанні. Створення навчальних відеофільмів / Б. Б. Корчевський, В. В. Дякова // Вісник Вінницького політехнічного інституту [текст]. – 2010. – №3. – С. 118–123.

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні / Освітній портал – освіта в Україні, освіта за кордоном [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html

Положення про дистанційне навчання (наказ № 466 від 25 квітня 2013 року) / Сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13

Твердохлєбова Н. Є. Стратегії ресурсного наповнення інформації викладачами для дистанційних курсів. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання / Н. Є. Твердохлєбова // Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Випуск 4. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2001. – С. 49–54.

Кухаренко В. Н. Дистанційне навчання. Умови застосування. Навчальний посібник [текст] / За ред. В. Н. Кухаренко. – Харьков: «Торсинг». – 2002. – 340 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Джевага, Г. (2019). ПІДГОТОВКА ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ДО ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 42–49. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163188

Номер

Розділ

Статті