MODERNIZATION OF THE QUALITY OF EDUCATION DURING THE PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF LABOR LEARNING AND TECHNOLOGY

Автор(и)

  • Larysa Savchenko ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163421

Ключові слова:

Якість освіти, навчальні плани, модернізація, підготовка, майбутні вчителі.

Анотація

У статті розглядаються проблеми модернізації якості освіти при підготовці майбутніх вчителів технології. Проведений аналіз стандарту вчителя технології та окреслено його виробничі функції, типові завдання діяльності та вміння, якими повинен володіти випускник. Не все внесено в освітньо-кваліфікаційну характеристику майбутнього фахівця. Немає умінь володіння проектною діяльністю, яка є основною формою роботи вчителя технології та креслення, не показані уміння прогнозувати результати навчання учнів.

Біографія автора

Larysa Savchenko, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

Посилання

Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / Вадим Николаевич Введенский // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 51–56.

Вдовиченко Р. П. Управлінська компетентність керівника школи / Р. П. Вдовиченко. – Х. : Вид. група «Основа», 2007. – 112 с.

Вікторов В. Г. Управління якістю освіти (соціально-філософський аналіз): [монографія] / Віктор Григорович Вікторов. – Дніпропетровськ: Пороги, 2005. – 286 с.

Митина О. А. Средства диагностики для мониторинга учебных достижений учащихся при изучении естественно-научных и математических дисциплин / О. А. Митина // Педагогические технологии. – 2007. – №1. – С. 51–56.

Оцінка знань студентів та якості підготовки фахівців (методичні та методологічні аспекти): навч. посіб. / А. Й. Ягодзінський, А. О. Муромцева, Л. В. Іванова [та ін.] ; за ред. А. Й. Ягодзінського. – К. : ІЗМН, 1997. —216 с.

Поташник М. М. Качество образования: проблемы и технология управления (в вопросах и ответах) / Марк Максимович Попашник. – М. : Пед. общ. России, 2002. – 352с.

Приходько В. М. Моніторинг якості освіти і виховної діяльності навчального закладу. Навчально-методичний посібник для вчителя / Приходько Валентин Миколайович. – Х. : Вид. група «Основа»: «Тріада +», 2007. – 144 с.

Савченко Л. А. Проблема качества образования при подготовке педагогических кадров / Л. А. Савченко // Образование через всю жизнь: Непрерывное образование в интересах устойчивого развития : материалы 11-й Междунар. конф. : в 2 ч. / сост. Н. А. Лобанов; под. науч. ред. Н. А. Лобанова и В. Н. Скворцова ; ЛГУ им. А. С. Пушкина, НИИ соц.-экон. и пед. пробл. непрерыв. образования. – СПб. : ЛГУ им. А. С. Пушкина, 2013. – Вып. 11. – Ч. ІІ. – С. 217–219.

##submission.downloads##

Як цитувати

Savchenko, L. (2019). MODERNIZATION OF THE QUALITY OF EDUCATION DURING THE PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF LABOR LEARNING AND TECHNOLOGY. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (15), 411–417. https://doi.org/10.31499/2307-4914.15.2017.163421

Номер

Розділ

Статті