ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Вакалюк Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163470

Ключові слова:

Бакалаври інформатики, підготовка, підготовка бакалаврів інформатики, особливості, специфіка, хмарні технології, змішане навчання, хмаро орієнтоване навчальне середовище.1. Шишкіна М. П. Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ / М. П. Шишк

Анотація

У статті наведено особливості та специфіку підготовки бакалаврів інформатики. На прикладі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів інформатики уточнено особливості підготовки фахівців зазначеної спеціальності. Окреслено цілі та завдання системи вищої освіти у напрямку підготовки бакалаврів інформатики, а також визначено специфіку навчання бакалаврів інформатики з педагогічної точки зору. Наведено ряд законодавчих документів, на основі яких здійснюється підготовка бакалаврів інформатики.

Біографія автора

Тетяна Вакалюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету імені Івана Франка

Посилання

Шишкіна М. П. Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ / М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, Ю. Г. Запороженко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 1(27). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/ index.php/itlt/article/view/632.

Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики / Я. Сікора // Науковi записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Випуск 7 (1). – 2015. – С. 170‒174

Когут У. П. Підготовка бакалаврів інформатики у ВНЗ України / У. П. Когут, Т. Я. Вдовичин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. – 2013. – Вип. 40(2). – С. 100‒109.

Коневщинська О. Е. Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 5(25). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/574.

Вакалюк Т. А. Необхідність створення хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. – Київ : ІІТЗН НАПН України, 2014. – С. 9‒11.

Вакалюк Т. А. Необходимость использования облачных технологий в професиональной подготовке бакалавров информатики / Т. А. Вакалюк // Вестник Тульского государственного университета. Серия: Современные образовательные технологи в преподавании естественнонаучных дисциплин. – Вып. 12. – Тула : Изд-во ТулГУ, 2013. – С. 177–181.

Вакалюк Т. А. Перспективи використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Матеріали доповідей на науково-практичного семінару «Хмарні технології в сучасному університеті» (ХТСУ-2015): Черкаси, 24 березня 2015 р. – Черкаси: ЧДТУ, 2015. – С. 5‒6.

Вакалюк Т. А. Можливості використання хмарних технологій в освіті / Т. А. Вакалюк // Актуальні питання сучасної педагогіки. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Острог, 1‒2 листопада 2013 року). – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. – C. 97–99.

Освітньо-професійна програма: [ступінь вищої освіти] бакалавр. Галузь знань 01 «Освіта». Спеціальність 014.09 Середня освіта (Інформатика). Кваліфікація: Бакалавр середньої освіти (Інформатика). Вчитель інформатики. / Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Ж., 2016. – 19 с.

Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки: [освітньо-кваліфікаційний рівень] бакалавр. Галузь знань 0403 «Системні науки та кібернетика». Напрям підготовки 040302 «Інформатика». Кваліфікація 3121 Фахівець з інформаційних технологій. 3340 Викладач-стажист / Міністерство освіти і науки України. – К., 2010. – 94 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вакалюк, Т. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 28–35. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163470

Номер

Розділ

Статті