ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163470Ключові слова:
Бакалаври інформатики, підготовка, підготовка бакалаврів інформатики, особливості, специфіка, хмарні технології, змішане навчання, хмаро орієнтоване навчальне середовище.1. Шишкіна М. П. Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ / М. П. ШишкАнотація
У статті наведено особливості та специфіку підготовки бакалаврів інформатики. На прикладі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів інформатики уточнено особливості підготовки фахівців зазначеної спеціальності. Окреслено цілі та завдання системи вищої освіти у напрямку підготовки бакалаврів інформатики, а також визначено специфіку навчання бакалаврів інформатики з педагогічної точки зору. Наведено ряд законодавчих документів, на основі яких здійснюється підготовка бакалаврів інформатики.Посилання
Шишкіна М. П. Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ / М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, Ю. Г. Запороженко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 1(27). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/ index.php/itlt/article/view/632.
Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики / Я. Сікора // Науковi записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Випуск 7 (1). – 2015. – С. 170‒174
Когут У. П. Підготовка бакалаврів інформатики у ВНЗ України / У. П. Когут, Т. Я. Вдовичин // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. – 2013. – Вип. 40(2). – С. 100‒109.
Коневщинська О. Е. Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару / О. Е. Коневщинська // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 5(25). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/574.
Вакалюк Т. А. Необхідність створення хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. – Київ : ІІТЗН НАПН України, 2014. – С. 9‒11.
Вакалюк Т. А. Необходимость использования облачных технологий в професиональной подготовке бакалавров информатики / Т. А. Вакалюк // Вестник Тульского государственного университета. Серия: Современные образовательные технологи в преподавании естественнонаучных дисциплин. – Вып. 12. – Тула : Изд-во ТулГУ, 2013. – С. 177–181.
Вакалюк Т. А. Перспективи використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Матеріали доповідей на науково-практичного семінару «Хмарні технології в сучасному університеті» (ХТСУ-2015): Черкаси, 24 березня 2015 р. – Черкаси: ЧДТУ, 2015. – С. 5‒6.
Вакалюк Т. А. Можливості використання хмарних технологій в освіті / Т. А. Вакалюк // Актуальні питання сучасної педагогіки. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Острог, 1‒2 листопада 2013 року). – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. – C. 97–99.
Освітньо-професійна програма: [ступінь вищої освіти] бакалавр. Галузь знань 01 «Освіта». Спеціальність 014.09 Середня освіта (Інформатика). Кваліфікація: Бакалавр середньої освіти (Інформатика). Вчитель інформатики. / Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Ж., 2016. – 19 с.
Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки: [освітньо-кваліфікаційний рівень] бакалавр. Галузь знань 0403 «Системні науки та кібернетика». Напрям підготовки 040302 «Інформатика». Кваліфікація 3121 Фахівець з інформаційних технологій. 3340 Викладач-стажист / Міністерство освіти і науки України. – К., 2010. – 94 с.