ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДОДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ

Автор(и)

  • Олег Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8071-3905

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173987

Ключові слова:

Додипломна освіта, професійна підготовка, вчитель англійської мови, організація підготовки, зміст підготовки, курикулум, кредит ECTS, Європейський Союз.

Анотація

У статті проаналізовано ключові організаційно-змістові характеристики додипломної освіти вчителів англійської мови, притаманні освітнім системам в Європейському Союзі. Представлено мінімальний рівень та загальну тривалість курсу додипломної освіти, які дають право працювати вчителем у закладах загальної середньої освіти. Здійснено порівняльний аналіз по країнах ЄС загальної тривалості курсу професійної підготовки вчителів англійської мови. Виокремлено основні компоненти змісту професійної підготовки вчителів англійської мови.

Біографія автора

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Key data on Education in Europe. (2009). Brussels: Eurydice publications.

Korthagen, F., Loughran, J., Russel, T. (2006). Developing fundamental principles for teacher education programs and practices. Teaching and Teacher Education. Vol. 22. P. 1020–1041.

Palekcic, M. (2006). Content of education and teaching process : structure and selection criteria. Pedagogijska istraživanja. Vol. 3(2). 181. P. 190–194.

Teaching and Learning International Survey – TALIS. (2018). URL: https://www.oecd.org/edu/school/ TALIS_2018_brochure_ENG.pdf.

The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report. (2015). European Commission /EACEA/ Eurydice. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2015.

The Teaching Profession in Europe. Practices, Perceptions and Policies. (2015). Eurydice report: Education, Audio visual and Culture Executive Agency.

Hurzhii, A. M., Kartashova, L. A., Lapinskyi, V. V. (2013). IT-hotovnist vchyteliv inozemnykh mov: metodolohiia, teoriia, tekhnolohii: navch. posib. Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny [in Ukrainian].

Zahalnoievropeiski rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia. (2003). [Nauk. red. ukr. vyd. S. Yu. Nikolaieva]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Safonova, I. O. (2016). Pedahohichni tekhnolohii formuvannia v inozemnykh studentiv universytetu mizhkulturnoi kompetentnosti na aksiolohichnykh zasadakh. Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka, Vyp. 6, 188–202 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Комар, О. (2019). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДОДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 80–86. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173987

Номер

Розділ

Статті