НОВЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В КОНТЕКСТЕ НОВОЙ ПАРАДИГМЫ МОДЕРНИЗАЦИИ ИНОЯЗЫЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.174029Ключові слова:
Педагогические технологии, коммуникативная компетенция, иноязычное образование, критическое мышление, интерактивный подход, интенсивное обучение, метод проектов, самооценка, личностно-ориентированный подход.Анотація
Статтю присвячено питанням використання нових педагогічних технологій на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах Білорусі з метою підвищення комунікативної компетенції студентів, вдосконалення їх іншомовної підготовки. Сучасні педагогічні технології, які використовуються для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутнього фахівця, є найбільш продуктивними для створення освітнього середовища, яке забезпечує особистісно-орієнтоване взаємодія всіх учасників освітнього процесу.Посилання
Aslamova, T. V. (2002). Interaktivnaja model’ obuchenija ustnomu inojazychnomu obshheniju v nejazykovom vuze. Vestnik MGLU. Moskva, 467, 48–60 [in Russian].
Bordovskaja, N. V. (2011). Sovremennye obrazovatel’nye tehnologii. Moskva: KNORUS [in Russian].
Gusakovskij, M. A. (2004). Universitet kak centr kul’turoporozhdajushhego obrazovanija. Izmenenie form kommunikacii v uchebnom processe. Minsk BGU [in Russian].
Lobanov, Ju. I., Tokareva, V. S., Suhinina M. A. (1999). Jeffektivnost’ obrazovatel’nyh tehnologij: problemy i zadachi. Moskva [in Russian].
Polat, E. S., Buharkina, M. Ju. (2001). Na perekrestke mnenij. Tehnologija obuchenija s primeneniem metoda proektov. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 143–150 [in Russian].
Polat, E. S. (2002). Novye pedagogicheskie tehnologii v obuchenii inostrannym jazykam. Inostrannye jazyki v shkole, 1, 22–27 [in Russian].
Selevko, G. K. (2006). Klassifikacija obrazovatel’nyh tehnologij. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 87–92 [in Russian].
Suvorova, N. A. (2005). Interaktivnoe obuchenie: novye podhody. Uchitel’, 1, 25–28 [in Russian].
Fokin, Ju. G. (2006). Teorija i tehnologija obuchenija: dejatel’nostnyj podhod. Moskva: Academia [in Russian].
Chernilevskij, D. V. (2002). Didakticheskie tehnologii v vysshej shkole. Moskva [in Russian].