РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ангеліна Колісніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2727-5042

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305086

Ключові слова:

менеджмент; навчальна діяльність; початкова школа; навчання іноземних мов; іншомовна комунікативна компетентність; підготовка майбутніх вчителів іноземних мов; професійна діяльність; структура уроку іноземної мови.

Анотація

Метою дослідження є визначення впливу менеджменту освітньої діяльності на успішність формування іншомовної комунікативної компетентності під час проведення уроків іноземної мови у початковій школі. Для реалізації дослідження було використано методи аналізу, узагальнення, спостереження. У результаті дослідження виокремлено аспекти для успішного планування навчальної діяльності на уроках іноземних мов у початковій школі відповідно до їх типів; визначено критерії оцінки якості планування та проведення уроків для успішного формування комунікативної компетентності молодших школярів.

Біографія автора

Ангеліна Колісніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Колісніченко, А. (2024). РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 34–41. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305086

Номер

Розділ

Статті