ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ДАНИНА ЧАСУ ЧИ ПОТРЕБА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Людмила Озерова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7802-7068

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305098

Ключові слова:

цифровізація освіти; цифрова грамотність; цифрова культура; цифрове освітнє Інтернет середовище; компетентність; фахова компетентність; майбутні вчителі; форми здобуття освіти.

Анотація

У статті висвітлено теоретичне обґрунтування актуальності та визначено перспективи цифровізації освіти України в реаліях сьогодення. Дослідження ґрунтується на використанні таких методів як наукового пізнання (узагальнення, індукція та дедукція), опрацювання наукової, методичної та фахової літератури щодо цифровізації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Охарактеризовано класифікаційні одиниці та узагальнення наукового матеріалу в межах дослідження особливостей формування фахової компетентності майбутніх учителів в умовах цифровізації освіти. Практична значимість статті полягає в обгрунтуванні доцільності використання цифрових технологій в освітньому процесі ЗВО.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії, геодезії та землеустрою.

Людмила Озерова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри географії, геодезії та землеустрою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-04

Як цитувати

Браславська, О., & Озерова, Л. (2024). ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ДАНИНА ЧАСУ ЧИ ПОТРЕБА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 74–82. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305098

Номер

Розділ

Статті