ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ДАНИНА ЧАСУ ЧИ ПОТРЕБА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305098Ключові слова:
цифровізація освіти; цифрова грамотність; цифрова культура; цифрове освітнє Інтернет середовище; компетентність; фахова компетентність; майбутні вчителі; форми здобуття освіти.Анотація
У статті висвітлено теоретичне обґрунтування актуальності та визначено перспективи цифровізації освіти України в реаліях сьогодення. Дослідження ґрунтується на використанні таких методів як наукового пізнання (узагальнення, індукція та дедукція), опрацювання наукової, методичної та фахової літератури щодо цифровізації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Охарактеризовано класифікаційні одиниці та узагальнення наукового матеріалу в межах дослідження особливостей формування фахової компетентності майбутніх учителів в умовах цифровізації освіти. Практична значимість статті полягає в обгрунтуванні доцільності використання цифрових технологій в освітньому процесі ЗВО.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-06-04
Як цитувати
Браславська, О., & Озерова, Л. (2024). ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ДАНИНА ЧАСУ ЧИ ПОТРЕБА СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(29), 74–82. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305098
Номер
Розділ
Статті